|
witaaj na portalu mArTy.. =] peace
|
Co sądzicie o nowym trenerze ? Jak potoczy sie jego praca z kadra ? Czy zdoła awansować z naszą kadrą do Euro 2008 ?
Oto przebieg Jego kariery:
Drużyny narodowe prowadzone przez Beenhakkera: 1985-1986 - Holandia 1990 - Holandia 1993-1994 - Arabia Saudyjska 2005-2006 - Trynidad i Tobago 2006-? - Polska
Kluby prowadzone przez Beenhakkera: 1972-75 - SC Cambuur (Holandia) 1975-76 - Go Ahead Eagles (Holandia) 1976-78 - Feyenoord (Holandia) 1978-81 - Ajax (Holandia) 1981-84 - Real Saragossa (Hiszpania) 1984-85 - FC Volendam (Holandia) 1986-89 - Real Madrid (Hiszpania) 1989-91 - Ajax (Holandia) 1991-92 - Real Madrid (Hiszpania) 1992-93 - Grasshoppers (Szwajcaria) 1994-95 - America (Meksyk) 1995 - Istanbulspor (Turcja) 1995-96 - Guadalajara (Meksyk) 1996-97 - Vitesse (Holandia) 1997-2000 - Feyenoord (Holandia) 2003-04 - America (Meksyk) 2004 - Al Ittihad (Arabia Saudyjska)
Największe sukcesy: - mistrzostwo Holandii 1980 i 1990 z Ajaksem Amsterdam - mistrzostwo Holandii 1999 i Superpuchar Holandii 2000 z Feyenoordem Rotterdam - mistrzostwo Hiszpanii 1987, 1988 i 1989 oraz Puchar Hiszpanii 1989 z Realem Madryt - 1/8 finału mistrzostw świata 1990 z reprezentacją Holandii - awans do mistrzostw świata 2006 i start w tym turnieju z reprezentacją Trynidadu i Tobago.
Co sądzicie o nowym trenerze ?
Jest bardzo dobrym trenerem, ale u nas nic nie zrobi.
wow wreszcie jakis zagraniczny
[ Dodano: 2006-07-11, 22:38 ]
zgadzam sie z tym co napisal Kwas....przeciez to nie trener gra tylko pilkarze...wiec wszystko zalezy od nich.
Teraz Wam pasuje ?
mam ciut inne zdanie na ten temat
to masz zle zdanie
Tak, Hiding wg mnie naprawde potrafi z kazdej druzyny cos zrobic, bo przeciez to nie jedyny jego sukces z przecietniakami, przyklad awans korei - powiecie ze to dzieki sedzia... gdyby korea zle grala nawet sedziowie by im nie pomogli
Co go obecnego trenera Polakow - wg mnie troche przereklamowany, ale co sie wypowiadac jak nic nie wiemy co zrobi... zobaczymy
ja też mam nadzieje ze wybur Beenhakera coś zmieni.Choć mamy takich cieńkich piłkarzy. Tobago wondpie zeby mieli dobrych piłkarzy a zobaczcie ze Beenhaker zrobił cud i po raz pierwszy do Mistrzostw Świata dostało sie Tobago.Ja jestem za Beenhakerem i myśle ze dostaniemy sie do MU w 2008.A co zrobił Janas??-polacy ładnie grali w eliminacjach taktyką 4-4-2 a on mecz przed mundialem testuje 4-5-1 i na pierwszym meczu mundialowym gra tą samą taktyką. Czołem Leo Beenhaker
miejmy nadzieję, że doprowadzi Polaków do ME 2008... podobno ma się zajmować wszystkimi kategoriami wiekowymi... będzie miał duży wgląd na wszystkich młodych graczy... i podobno Leo nie będzie chciał dopuścić, aby takich piłkarzy jak Klose lub Podolski ukradli nam np Niemcy
Boże... Wasz peseymizm mnie po prostu poraża ! Najpierw wielkie pretensje do Janasa itp, teraz już oceniacie nowego trenera z góry. A to co ktoś napisał to mnie powaliło:
podobno ma się zajmować wszystkimi kategoriami wiekowymi...
Nierealne, kategorii wiekowych jest z 5,6 i do tego seniorska kadra... Nawet superman by nie wyrobił . Jak juz to moze przyjrzeć sie od czasu do czasu grze jakies reprezentacju np. U-19, i doradzić trenerowi, który zawodnik/zawodnicy mają/ma przed sobą ciekawą przyszlośc.
Nierealne, kategorii wiekowych jest z 5,6 i do tego seniorska kadra... Nawet superman by nie wyrobił . Jak juz to moze przyjrzeć sie od czasu do czasu grze jakies reprezentacju np. U-19, i doradzić trenerowi, który zawodnik/zawodnicy mają/ma przed sobą ciekawą przyszlośc.
nie mówię, że ma ich trenować tylko ogólnie zajmować czyli to co powiedziałeś
boze.... mi nie chodzi o to ze trener nie jest wogole potrzebny. glowna role na boisku spelnaija pilkarze a nie trener. Trener moze zalozyc dana taktyke....jesli pilkarze tego nie wykonaja to i tak nici z jego pracy.
Ludzie zrozumcie....moglibysmy miec Klinsmana i jak nie bedzie mial zawodnikow na poziomie to i tak nic nie poradzi na wynik.
Trener moze zalozyc dana taktyke....jesli pilkarze tego nie wykonaja to i tak nici z jego pracy.
Dobry trener, znajdzie sobie odpowiednich wykonawców...
misza on znajdzie odpowiednich pilkarzy do swojej taktyki a jak muncos nie bedzie pasowalo w sparingach to pozmienie
Trener dobry tylko czy zlapie kontakt z pilkarzami. Nareszcie jakies sensowne zmiany w Polskiej piłce...
Mysle ze do Euro 2008 awansujemy z barazy. Bo wygrana z portugalia nie bedzie latwa
Mysle ze do Euro 2008 awansujemy z barazy.
jak nie ma baraży
Na ocene trenera trzeba mimo wszystko poczekać...
jakto nie ma barazy? zawsze druzyna z drugiego miejsca wchodzila do barazy
Ale teraz niema, 2 pierwsze druzyny z grupy bezposrednio awansują
Ludzie zrozumcie....moglibysmy miec Klinsmana i jak nie bedzie mial zawodnikow na poziomie to i tak nic nie poradzi na wynik.
TO Ty zrozum że piszesz takie głupoty że aż głowa boli. Jak sie nie znasz to po prostu nie pisz, bo trener znajdzie zawodników którzy będą odpowiadali jego założeniom. Poza tym Polska aż tak złych piłkarzy nie ma. Mundial odkrył dwóch swietnych zawodników którzy wcześniej byli niedoceniani - Jeleń i Bosacki. Weź sobie np. Koreę 4 lata temu, albo Turcje. Dobzi trnerzy, brak dobrych piłkarzy. (Może niektórzy są nieźli, ale w polsce też tacy grają) Weź np. Porto w Lidze Mistrzów 2 lata temu. Murinho zrobił z nich świtną drużyne. Warto zrozumieć że jak w drużynie panuje swietna atmosfera, jak wszyscy dobrze sie rozumieją, a trener wie co robi, to taka druzyna zrobi wiele, nawet jeśli nie ma indywidualności.
nareszcie ktoś napisał coś normalnego popieram Blejta
Kwas napisał/a: To nie ON nie awansuje, tylko Nasi przeciętni piłkarze nic nie zrobią.
Do tej pory poprostu nikt nie był w stanie odkryć ich potencjału.
Może oni ten potencjał mają, ale sytuacja wygląda tak, że im się nie chce grać. To poprostu widać, taki Żurawski to jest pomyłka, nie piłkarz, bo jak w reprezentacji nie zarabia, to co ma się starać. Jeszcze kontuzja będzię. Mamy paru dobrych graczy, reszta to są średniacy europejscy. Beenhaker, może nie wiem co wymyśleć, a jak oni tego nie zrealizują na boisku to jest KIPA. Jedeny plus, że teraz jest trener który może cos wymysleć, bo o Janasie to szkoda gadać.
TO Ty zrozum że piszesz takie głupoty że aż głowa boli. Jak sie nie znasz to po prostu nie pisz, bo trener znajdzie zawodników którzy będą odpowiadali jego założeniom. Poza tym Polska aż tak złych piłkarzy nie ma. Mundial odkrył dwóch swietnych zawodników którzy wcześniej byli niedoceniani - Jeleń i Bosacki. Weź sobie np. Koreę 4 lata temu, albo Turcje. Dobzi trnerzy, brak dobrych piłkarzy. (Może niektórzy są nieźli, ale w polsce też tacy grają) Weź np. Porto w Lidze Mistrzów 2 lata temu. Murinho zrobił z nich świtną drużyne. Warto zrozumieć że jak w drużynie panuje swietna atmosfera, jak wszyscy dobrze sie rozumieją, a trener wie co robi, to taka druzyna zrobi wiele, nawet jeśli nie ma indywidualności.
jest jeszcze jeden dobry przyklad ze trener moze wszytsko np Grecja wygrala ME a z Polska przed mistrzostwami przegrala co swiadczy o swietnym przygotowaniu grecji przez krotki czas a nie janas narzeka ze ma malo czasu a w jakim czasie zrobil to trener Grekow. Jest jeszcze jedno co musi zrobic trener on musi przekonac pilkarzy do siebie i zeby mu zaufali i go sluchali bo taktytke opracuje swietna a zawodnikom nie bedzie umial wyjasnic ich rol na boisku to nie bedzie wtedy napewno dobrym trenerem. To takie moje male uwagi
Jeśli Polska druzyna, ma zostać jedną z najlepszych na świecie, to nawet zagraniczy trener nic nie pomoze, moze jedynie poprawić mizerny wizerunek naszej kadry. Aby zaliczać się do światowej czołowki, trzeba po pierwsze, zmienić cały system funkcjonowania PZPN, i dobrac odpowiednich ludzi, który byli zagranica i wiedza jak funkcjonuje piłka np. we Włoszech czy Anglii. Na przykład Zbigniew Boniek mieszka w Rzymie, wie jak funkcjonuje tamtejsza federacja ( nie piszcie mi o korupcji, bo za to po pierwsze, odpowiadali działacze klubów, a poza tym nie boją się walczyć z nią i nawet zdegradować tak wielki klub jak Juventus !!),wiec wie jak wyglada system szkolenia w Italii, i zarzadzanie ligą która jest jedną z silniejszych na swiecie. Chciałbym wspomnieć ze to własnie Italia jest mistrzem świata... Poza tym trzeba usprawnić system szkolenia, zbudować wiecej boisk, hal ośrodków treningowych, a przede wszytkim stadionów, na których mozna grac w Europejskich rozgrywkach !!. Mozna wziąść przyklad z Turków, którzy wyslali swoich trenerów do FRancji, Anglii, Włoch czy Hiszpani bo poznac tajniki tamtejszych metod szkoleniowych, i potem wrócic do kraju i stosowac je u nas. Dzieki temu Turcy zajeli 3 miejsce na mudnialu w 2002 r. Poza tym w Polsce istnieje jedynie jedna szkoła trenerska która wydaje uprawnienia do prowadzenia druzyn 1-ligowych i kadry. Jest to Kuleszówka, w której aby uzyskac licencje, wystarczy 24 h godzin lekcji TEORETYCZNYCH !! Czyli człowiek który zaczyna od zera, nie będać w przeslosci trenerem nie ma szans, aby zostac wielkim trenerem po takim kursie. Chce dodac ze Smuda uczyl sie fachu w Niemczech, Wdowczyk w Anglii, Majewski tez zagranicą, tylko nie pamietam gdzie .
Najpierw trzeba spelnic te warunki, potem liczyć na medale wielkich imprez.
Z deczka sie rozpisałem
TO Ty zrozum że piszesz takie głupoty że aż głowa boli. Jak sie nie znasz to po prostu nie pisz, bo trener znajdzie zawodników którzy będą odpowiadali jego założeniom. Poza tym Polska aż tak złych piłkarzy nie ma. Mundial odkrył dwóch swietnych zawodników którzy wcześniej byli niedoceniani - Jeleń i Bosacki. Weź sobie np. Koreę 4 lata temu, albo Turcje. Dobzi trnerzy, brak dobrych piłkarzy. (Może niektórzy są nieźli, ale w polsce też tacy grają) Weź np. Porto w Lidze Mistrzów 2 lata temu. Murinho zrobił z nich świtną drużyne. Warto zrozumieć że jak w drużynie panuje swietna atmosfera, jak wszyscy dobrze sie rozumieją, a trener wie co robi, to taka druzyna zrobi wiele, nawet jeśli nie ma indywidualności.
czlowieku....nie bede sie z toba sprzeczal bo mam swoj poziom. Heh...piszesz jkabys wszystkie rozumy pozjadal.... A pojecie o pilce mam z pewnoscia takie samo jak ty. Jestem ciekaw co taki mUrinhnio by zrobil z nasza....Legia. bbuhheee Zreszta macie swoje zdanie....ja mam swoje....i zobaczymy kto bedzie mial racje.
W siatkowce kiedys tez byl wspanialy trener...Wagner....osiagnal to co najwyzsze....po kilku latach wrocil do trenera kadry Polski i.... nic nie osiagnal bo nie mial zawodnikow tej klasy co poprzednio. Siatkowka...wiadmo cos innego ale dalem taki przyklad.
Dobra....widze sensu komentowac tego nie ma.........
Nie wiem co sie stało z tym PZPN, musiał chyba ktoś tam koperte na stół położyć żeby sie zgodzili na zagranicznego. Moim zdaniem to najlepsze co może być, polska myśl szkoleniowa to gówno warte powtarzane od wieków zasady. Gmoch i Engel to wilcy znawcy przecież było widać jak operują na telewizorku podczas mistrzostw, ale sami potrafią tylko gadać ! Sami nie potrafili nic zrobić.
Beenhaker zrobi porzadek z polską piłką. Ktoś mu nie bedzie pasował to go wywali, mam na myśli żurawskiego rasiaka krzynówka mile itp, idt. Mam nadzieje że posadzi ich na ławie i będzie prawcował z młodymi którzy maja przed sobą całą karierę i coś moga osiagnać, a ci co wymieniłem mają kasy jak lodu i nie chce im sie grać, no bo po co mają się meczyć. Kase i tak dostają.
Janas dobrze zrobił moim zdaniem posyłając na mistrzostwa młodych zawodników tylko dlaczego nie dał im grać !! Bosacki wszedl strzelił 2 bramki i koniec mundialu. Bosacki powinien grać od początku mundialu tak jak 10 innych młodych zawodników z Jeleniem na czele którego wpuszczał na koniec meczu i myslał że zrobi cud.
Albo sie stawia na pewniaków albo na młodych, janas wymieszał 1 z 2 i wyszło jak wyszło.
Mam nadzieje że dostaniemy sie do misztrzostw europy i zajmiemy tam miejsce wysokie.
czlowieku....nie bede sie z toba sprzeczal bo mam swoj poziom. Heh...piszesz jkabys wszystkie rozumy pozjadal.... A pojecie o pilce mam z pewnoscia takie samo jak ty. Jestem ciekaw co taki mUrinhnio by zrobil z nasza....Legia. bbuhheee Zreszta macie swoje zdanie....ja mam swoje....i zobaczymy kto bedzie mial racje.
W siatkowce kiedys tez byl wspanialy trener...Wagner....osiagnal to co najwyzsze....po kilku latach wrocil do trenera kadry Polski i.... nic nie osiagnal bo nie mial zawodnikow tej klasy co poprzednio. Siatkowka...wiadmo cos innego ale dalem taki przyklad.
Dobra....widze sensu komentowac tego nie ma.........
Masz racje, nie sprzeczaj sie, bo jestes o poziom niżej. Jeśli Ty nie widzisz roli trenera w zespole to ja nie wiem. Poczytaj sobie post Golda, przeanalizuj co przez ostatnie lata wyprawiały nieznane drużyny w wielkich imprezach. I jak myślisz czyja to była zasługa? Chwilowego przebłysku talentu piłkarzy ? nie sądzę. Może grać w piłke umiesz, po amatorsku, pojęcia nie masz, nie bierz sie za wiecej.
po co mam sie klocic z kims takim..... jak ty powodzenia.....
Jak sie nie ma nic do powiedzenia, to sie nie kłóci.. proste i oczywiste, lepiej uniknąć osmieszenia
jesli myslisz ze mnie sprowokujesz....mylisz sie
milego komentowania tego tematu oby te trener...jak wy to mowicie....pomogl Polskiej reprezentacji
jesli myslisz ze mnie sprowokujesz....mylisz sie
kurde ;p zaimponowałes mi
Wyluzujcie bo Wasza dyskusja do niczego nie prowadzi.
Tym bardziej nie ma związku z nowym trenerem repry... każdy ma swoje zdanie i nie ma sensu sie kłócić...
Sie odezwali ja mówiłem od rzeczy, przeczytajcie sobie jeszcze raz Prędzej Wasze pouczenia nie mają nic wspólnego z tematem Takie sprawy powinno sie załatwiac na PW.
Jak sie nie ma nic do powiedzenia, to sie nie kłóci.. proste i oczywiste, lepiej uniknąć osmieszenia
dobry i benhaker jak nie ma lepszej mozliwosci to trzeba sprobowac, bo jak nie on to nikt nic juz z polska pilka nie zrobi. mysle ze on bedzie w stanie poprawic gre naszej reprezentacji ale na cuda nie liczcie
Dobra kurde Pierwszy cytat był częscią postu na temat, drugi no to rzeczywiscie Dobra czuje ze moje dzisiejsze specyficzne poczucie humoru doprowadzi do samych konfktów:P zamykam sie
[ Dodano: 2006-07-12, 14:04 ]
Prędzej Wasze pouczenia nie mają nic wspólnego z tematem Takie sprawy powinno sie załatwiac na PW.
Właśnie Wasza rozmowa winna być prowadzona na PW, szczególnie jej ostatni fragment.
Jednak żeby nie wdawać się dalej w tą dyskusje, wóce do tematu. Beenhaker może coś pomóc, ale na teraz, może nawet awansuje do tych ME, ale dopóki cały system szkolenia, od trampkarza, nie zostanie zmieniony, to nie mamy co liczyć na sukcesy międzynarodowe, bo jeżeli ludzie z PZPN mówią że sam awans jest już dużym sukcesem to, O co kaman!? Nasze kluby cieniują, ściągają 3 ligowych piłkarzy Brazylijskich, których po roku wywalają, bo są za słabi, to jak my mamy się rozwijać
Przykład Rehagela w Grecji, jest trafiony, ale jaki oni prezentowali futbol? Antyfutbol ! Ich gra miała nie wiele wspólnego z piłką nożną. Prawda zdobyli tytuł, ale był to jednorazowy wyskok. Na nastepny sukces będą czekać conajmniej 50 lat.
Przykład Rehagela w Grecji, jest trafiony, ale jaki oni prezentowali futbol? Antyfutbol ! Ich gra miała nie wiele wspólnego z piłką nożną. Prawda zdobyli tytuł, ale był to jednorazowy wyskok. Na nastepny sukces będą czekać conajmniej 50 lat.
No cóż, gra okropna, ale za to skuteczna. Przecież tak samo grali niemcy 4 lata temu w Korei i Japoni. Również zaszli daleko
Jestem ciekaw co taki mUrinhnio by zrobil z nasza....Legia. bbuhheee
Gdyby by trenerem Legii, to bys sie zdziwil, jakby daleko zaszli...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfotoexpress.opx.pl
|
|
Cytat |
A jakoĹź uczyÄ majÄ
nie umiejÄ
c sami? MuszÄ
pewnie nadĹoĹźyÄ kazania baĹniami. Jan Kochanowski (1530-1584), Zgoda Filozofia jest zdrowym rozsÄ
dkiem w wyjĹciowym garniturze. Haurit aquam cribo, qui discere vult sine libro - sitem czerpie wodÄ, kto chce uczyÄ siÄ bez ksiÄ
Ĺźek. A kiedy strzyĹźesz owieczki, opowiadaj im bajeczki. Jan Sztaudynger I w nieszczÄĹciu zachowuj spokĂłj umysĹu. Horacy (Quintus Horatius Flaccus, 65-8 p. n. e)
|
|